Treść strony Aktualności 2020

BIEŻĄCE OBOWIĄZKI STYPENDYSTY

Stypendyści naboru na rok 2020/2021 zobowiązani są do realizacji w najbliższym okresie szeregu obowiązków.

1. Należy wypełnić elektroniczne poniższe formularze, zapisać je w wersji ostatecznej, podpisać w formie papierowej i dostarczyć w terminie do 15 grudnia 2020 r. (liczy się data stempla pocztowego):

  1. Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium w ramach projektu „Prymus Pomorza i Kujaw” na rok szkolny 2020/2021
  2. Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium w ramach projektu „Prymus Pomorza i Kujaw” na rok szkolny 2020/2021

Formularze dostępne będą do wygenerowania na stronie https://prymus.kujawsko-pomorskie.pl po zalogowaniu się na swoim założonym koncie https://prymus.kujawsko-pomorskie.pl/29,zaloguj

2. Należy wypełnić elektroniczne poniższe formularze, zapisać je w wersji ostatecznej, podpisać w formie papierowej i dostarczyć w terminie do 29 stycznia 2021 r. (liczy się data stempla pocztowego):

  1. Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (IPRE) w ramach projektu „Prymus Pomorza i Kujaw” na rok szkolny 2020/2021. Istnieje konieczność współdziałania ze szkołą podczas przygotowywania tego dokumentu, a w szczególności potrzeba dokonania uzgodnień zapisów w IPRE z opiekunem dydaktycznym stypendysty. Należy pamiętać, że zapisy merytoryczne w tym dokumencie podlegają uzgodnieniu z opiekunem dydaktycznym, którego wybór musi być zaakceptowany przez dyrektora szkoły.

    Uwaga! IPRE wymaga podpisu trzech osób: wnioskodawca (rodzic/opiekun prawny) lub pełnoletni uczeń, opiekun dydaktyczny stypendysty oraz dyrektor szkoły. Z uwagi na pandemię SARS-CoV-2 dopuszcza się e‑mailową akceptację IPRE przez opiekuna dydaktycznego oraz dyrektora szkoły w miejsce złożenia podpisu na dokumencie drukowanym. Technicznie należy w tej sytuacji wydrukować IPRE i podpisać wersję papierową w odpowiednim miejscu przez wnioskodawcę lub pełnoletniego ucznia, a do tego wydruku dołączyć wydruki akceptacji e-mailowych opiekuna dydaktycznego oraz dyrektora szkoły.
    Wzór akceptacji opiekuna dydaktycznego (MS Word) (PDF)
    Wzór akceptacji dyrektora szkoły (MS Word) (PDF)
    Więcej o przygotowaniu tego dokumentu w odrębnej aktualności z tematem „INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU EDUKACYJNEGO”
  2. Oświadczenie uczestnika projektu (dokument do pobrania w zakładce „Pobierz dokumenty stypendysty” – po zalogowaniu na konto wnioskodawcy)
  3. Umowa stypendialna (dwa egzemplarze)
    Podpisana ze strony Województwa Kujawsko-Pomorskiego umowa stypendialna zostanie przekazana elektronicznie i dostępna po zalogowaniu (przycisk „Zaloguj”) w drugiej połowie stycznia 2021 r. Umowę tą należy następnie wydrukować w trzech egzemplarzach, podpisać i dwa z tych egzemplarzy dostarczyć do Urzędu. Umowę podpsują wskazane w niej uprawnione strony na dzień 29 stycznia 2021 r. Umowa stypendialna zostanie przekazana jako „wiadomość”. Dokument będzie do pobrania w drugiej połowie stycznia 2021 r. w zakładce „Wiadomości” – po zalogowaniu na konto wnioskodawcy)

Dostęp do elektronicznych formularzy po zalogowaniu się na stronie internetowej projektu „Prymus Pomorza i Kujaw” (przycisk „Zaloguj”) pod sygnaturą wniosku złożonego w formie papierowej do Urzędu.

Dokumenty należy składać:

  • drogą pocztową na adres:
    Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Departament Edukacji
    Pl. Teatralny 2
    87-100 Toruń
    z dopiskiem: uzupełnienie wniosku – projekt „Prymus Pomorza i Kujaw”
  • lub osobiście w Punkcie Informacyjno-Podawczym: Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

wstecz

Kontakt

Departament Edukacji
ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń

 

Adres wysyłkowy:

Departament Edukacji
Pl. Teatralny 2
87-100 Toruń


Sekretariat:

tel. 666 383 607,
e-mail: edukacja@kujawsko-pomorskie.pl

Godziny pracy:

po, śr, czw - 7:30 - 15:30
wt - 7:30 - 17:00
pt - 7:30 - 14:00

Mapa dojazdu do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu