Treść strony Aktualności 2021

Przesunięcie terminu na dostarczenie dokumentów

Wydłużamy do 14 stycznia 2022 r. termin składania wersji papierowych dokumentów:

  1. Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia,
  2. "Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium w ramach projektu PRYMUS POMORZA I KUJAW",
  3. "Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium w ramach projektu PRYMUS POMORZA I KUJAW".
    - wszystkie wyżej wymienione dokumenty spakowane w kopercie z dopiskiem Uzupełnienie wniosku, projekt "Prymus Pomorza i Kujaw" należy złożyć w Departamencie Edukacji Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu.

Z uwagi na pandemię SARS-CoV-2, w przypadku trudności w zebraniu podpisów, dopuszcza się e‑mailową akceptację IPRE przez opiekuna dydaktycznego oraz dyrektora szkoły w miejsce złożenia podpisu na dokumencie drukowanym. W takiej sytuacji wydrukować IPRE i podpisać wersję papierową w odpowiednim miejscu przez wnioskodawcę lub pełnoletniego ucznia, a do tego wydruku dołączyć wydruki akceptacji e-mailowych opiekuna dydaktycznego oraz dyrektora szkoły (wzory poniżej).

Wzór akceptacji opiekuna dydaktycznego (MS Word) (PDF)

Wzór akceptacji dyrektora szkoły (MS Word) (PDF)

Kontakt

Departament Edukacji
ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń

 

Adres wysyłkowy:

Departament Edukacji
Pl. Teatralny 2
87-100 Toruń


Sekretariat:

tel. 666 383 607,
e-mail: edukacja@kujawsko-pomorskie.pl

Godziny pracy:

po, śr, czw - 7:30 - 15:30
wt - 7:30 - 17:00
pt - 7:30 - 14:00

Mapa dojazdu do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu